busrayalcin44 çok normal de olabilir, bir sorun da olabilir. Bence 3 gün bekleme, acilden de olsa git bir muayene ol iyi olduğunu gör hem için rahatlar hem de Allah muhafaza bir sorun varsa erkenden aksiyon alınır. Ben geciktirmezdim şahsen. Riskli bir süreç. 7. Ayın sonunda kuzenim bebeğini bir gece uyurken kaybetti, uyandığında hareket etmiyor diye acile gittiğinde hemen müdahale edildi. Hareket azaldığında dahi muayene olmalısınız demişti doktoru ona. İnşaallah sen sağlıkla kolaylıkla kavuşursun bebeğine balım ama mutlaka muayene ol her şey net ve için rahat olur💖