seher_edz Eşime , en sevdiği tatlıyı aldım paketin içinede sonucumu koydum ve not yazdım babacığım şimdilik en sevdiğin tatlıyı ye doğunca beni yersin 🤪
Ve eşimden başka birine söyleme gereği duymadım . Gebeliğim sağlıklı ilerlesin inşallah 🙏🏻 Karnım çıksın illa görür öğreniler . Nazar ve ben bu nazar yüzünden çok kez kaybettim. Bu kez Sağlıkla inşallah 🌟