LadyX Günaydın Sevgili Anneler, Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Bu hafta sonu neler yapacaksınız? Nereye gideceksiniz? Merak ediyorum. Ben bugün sabah ayrı akşam ayrı misafir ağırlayacağım dün gece de çok rahatsızlanmıştım 🥲 o yüzden bana şans dileyin 🥹
bebeklerim__ LadyX günaydın canim gecen hafta premses annesine gidemedi yarin gidecek bende çocuklarla sikilacagim. Senin neyin var ne oldu 😞
ErsBegAs LadyX aşkım nasıl olduun? Bu gün Antepti normalde ama mecbur evdeyizz.. Sütlü kavurmaya gideriz belkimm 🥹 ne zamandır denemek istiyoruzz
LadyX Kahvedelisi dün akşam böbreklerimde şiddetli ağrı vardı özellikle de sol tarafta. Daha önce de kum dökmüştüm. 🥹 sanırım kum ya da taştı hiç bilmiyorum
Fatma_furkan1996 LadyX ay çok geçmiş olsun canım benim inşallah taş değildir abim de yıllardır taş düşürüyor çok zor gerçekten
ensarenesannesi LadyX Seni korkutmak istemem canım ama hemen üroloji ye görünmende fayda var benimde öyleydı hafıf ağrı serum aldım 1 hafta sonra şiddetli ağrı 2 normal doğum yapmış insanım bu ağrı daha farklıydı ölüyorum sandım taş varmış 1 cm olmuş böbrek genişlemesi ve iltihap idrar çıkışı yokmuş direk ameliyata alınıp stent takıldı şuan iyiyim ama stentle beraber taşı almayı düşünüyoruz şuan 16 haftalık olduk 18 bekliyorum bebek biraz daha büyüsün diye
LadyX ErsBegAs canım daha iyiyim ama tamamen geçti diyemem 🥲 Aslan nasıl oldu? O sütlü kavurmayı internette görmüştüm ağzımın suyu akarak izliyordum 🤤
LadyX bebeklerim__ yaa bu ara hastaneye gitmeyi pek istemiyorum salgın var herkes hasta Duru ile gitmek sıkıntı olur 😢
pembeayakkabilikiz LadyX bizde analı kızlı hastayız grip olduk😔 esımde çalışıyor haftasonu zaten o yüzden Evdeyız dışarı çıkamayız bı yarım saat falan parka hava almaya gıderız o kadar bu hafta 😔
kurkmantosuzmadonna LadyX evde olacağız. Her yer dağınık yıkanması gerekenler var. Eşim evdeyken onları halledeceğim.
LadyX kurkmantosuzmadonna kolay gelsin kuzum aynı bizim ev de öyle bir de daha misafirler gelecek 🥲 ben ıslak kek yaptım şimdi de peynirli poğaça yapacağım eşim de evi siler banyoyu yıkar
kahvesever__ LadyX dün çok kötü bir haber aldım hala şokunu atlatamadım o yüzden evdeyim bir yere gitmek istemiyorum havada çok soğuk zaten sizede de çok geçmiş olsun 💐
Havin49_ LadyX çok geçmiş olsun cnm arkadaşım valla dün misafirim vardı benim oğlanla onun kız evi maf etttiler onlar gitti tam gece 1.30 a kadar temizlik yaptım malum hafta sonu gelen olur diye akşamdan bırakmak istemedim dün sabah eşimle kahvaltı çay gitmiştik ama hafta sonu yine evde ve misafirlerle geçecek gibi görünüyor