bsrbal Bebişim biraz sabırsız çıktı erken doğum oldu. Sütümün gelmesi için ne yapmam lazım fikri olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏
Denizj bsrbal sağlıkla kucağınıza alıp evinize dönün inşallah❤️ fotoğrafına bakabilirsiniz giydirdikleri bişey olursa onu koklayın. İlk zamanlar mümkün olmayabilir ama ten teması yapmaya çalışın. Humana anne çayı çok faydalı. Elle masaj yapın duşta tarakla gögüsü tarayın. Ve mutlaka sağım yapın ilk bi kaç gün gelmesede sonra geliyo. En önemlisi stres yapmayın💕💕
kurkmantosuzmadonna bsrbal hayırlı olsun öncelikle sağlıkla büyüsün. Günde en az 2.5 litre su sütün kalitesini hem artırmak hem de artması için yine dereotu, tahin, bulgur, ceviz, badem gibi şeyler tüket ve en önemlisi fırsat buldukça uyu uyumak da sütü artırıyor.
3kedili2bebekli bsrbal 3 saatte bir hiç aksatmadan gece dahil 15 er dakika sağım yapın bol su için sütünüz yavaş yavaş gelecektir sağlıkla kucağınıza alın inşallah
busemmm_ bsrbal Hayırlı olsun bebeğinizin durumu nasıl acaba tam da sizin haftanızdayım ve şu sızıntım var maalesef doktorum her an doğuma alabilirim diyor. Ve de sezeryan ile almak istiyor bebeği ne yapacağımı bilemiyorum beklemekten başka sizde süreç nasıl gelişti acaba
Mucizem_63 bsrbal bende salı günü elendim 34+1 doğum oldu bestlax damla kullanyrm bulgur soğan yiyorum süt olması için sağım olsrak elktrkli süt sağım kullanıyorum manuel asla fayda etmedi
bsrbal @“busemmm_”# Haftada malesef benimde suyum geldi o yüzden 31 gün boyunca hastanede yattım günlük bebeğin su kan akışı vs takipleri yapıldı. 30. Haftada artık suyu kalmadığı için acil doğuma alındım. Şuan küvezde ama genel sağlık durumu iyi çok şükür 🙏
busemmm_ bsrbal Oh çok şükür🥲 solunumu nasıl peki? Birde normal mi oldu sezaryen mi doktor bebek ve bizim için en uygunu sezaryen diyor bilmiyorum ne yapacağım