Deletedmom_808 Burcunuz nedir özelliklerini taşıyormusunuz? Eşiniz çocuklarınız burcunun özelliğini taşıyomu? Ben kova eşim akrep büyük oğlum başak küçük oğlum koç kızım terazi (yeni doğdu 😊) biz ailecek burçlarımızın tüm özelliklerini taşımıyoruz ama uyumluyuz 🥰
nurssmom Deletedmom_808 eşim akrep,burcunun bazı özelliklerini taşıyor bazılarının taşımıyor. Ben ikizlerim yükselenim başak tamı tamına her konuda bir başak kadınıyım nadir şeylerde ikizlerim. Kızımızın normal doğum tarihi oğlak gözüküyor ama bence yay olucak bakalım onu görücez☺️ ama ev tam bir deli evi olucak 💃🕺
Deleted33000 Deletedmom_808 eşimin burcunu bilmiyorum anası bile nezaman doğurduğunu hatırlamıyor ben yay büyük oğlum boğa kızım ikizler küçük oğlum da terazi uyumlumuyuz bilmiyorum ama burclarimizin ozelliklerini çok çok taşıyoruz bence
Meral_63 Deletedmom_808 Ben oğlak eşim İkizler Allah kısmet ederse kızım da oğlak olacak oğlak Burcunun özelliği disiplinli herşeyi kafaya takan sevdi mi tam seven sadık bi burç olarak kendimdwn bahsettim 🙂↔️
Elilar2225 Ben balık eşim ve küçük oğlum terazi. Büyük oğlum yengeç. Üçümüz de burcumuzun bütün özelliklerini taşırız 😄Küçük daha 1.5 aylık bilemiyorum ama inşAllah taşımaz😁
gmzkrky90 Benimde burcum aslan yükselenim de aslan ben tim özellikleri taşıyorum 😂 eşim de başak burcu kısmen taşıyor özelliklerini bazen anlaşır bazen zıtlaşırız 😅 malum benim karakterimden dolayı 😂😂
beautymom ✨Benimde burcum aslan bütün özelliklerini taşıyorum eşim de Yengeç oda bazı özelliklerini taşır uyumluyuz anlaşırız bazen ara sıra zıtlaşırız benim yüzümden oda 😁 bebeğim de mayıs sonu gözüküyor ikizler burcu olacak yandık diyorum 😄😁
cutebabymomm Deletedmom_808 aslan burcuyum ve bütün özelliklerini taşıyorum eşim de koç o da aynı şekilde.. kızımız boğa olacak merakla bekliyorum onu da☺️💗
gmzkrky90 cutebabymomm halen anlaşamıyoruz 😂😂 anlaştığımız konu çocuk oldu 😂😂😂 sürekli kaos var kavga var 😂 ama saygıyı aşmıyoruz yeri gelince susmayı biliyoruz yani eşim biliyor 😅😅
Almirolie Deletedmom_808 eşim ve ben başak kızım ikizler anlaşamıyoruz bence biz ikizlerle 😂burcumu tamamiyle taşıyorum
elifayaz112_ Deletedmom_808 ben koçum eşim boğa büyük kızım ikizler küçük kızım başak ben ve eşim tüm özelliklerini taşıyoruz kızlar da eh işte 😊Allah nasip eder oğlum da tam zamanında doğarsa o da koç olucak 😍😊 koç burcu erkeği nasıl oluyor
eylulcydm Deletedmom_808 Ben ikizlerim tamı tamına bütün özelliklerini taşırım. Sıkılgan, salaş,eğlenceli. Eşim de maalesef başak. O da çok eleştirel benim aksime çok düzenlidir. Çoğu konuda çatışıyoruz maalesef😂
foodeng34 Deletedmom_808 ben aslan yükselenim kova, eşim aslan yükseleni yay. Bizde burçlarımızın özelliğini taşıyoruz. Kısmetse oğlum da erken gelme gibi bir sürpriz yapmazsa oğlak olacak 🥰
lionsmom_ Herkes mutlaka 12 burcun hepsinden bir parça taşıyor zaten.Gunes burcunuz ay burcunuz ve özellikle yükselen burcunuz hepsi farklı olabilir 😀 mesela aslansaniz ille aslanin özelliklerini tasimazsiniz arkadaşlar ufak bir bilgi 🙃