edablbl bende uyuyamıyorum uyudum mu da saat başı kalkıyorum gündüzleri uyumamaya çalışıyorum ama gene de akşama doğru baş ağrısından uyuyorum ve yine aynı saat başı alarm kurulmuş gibi uyanıyorum geçecek dediler bekliyorum 8+3 haftalığım bu arada ben