Kızlar perşembe günü allah izin verirse doğumumum var. İlki sezeryan olmuştu spinal anestezi olmuştum ve ameliyat sonrası aşırı acım olmuştu boyun ve bel boşluğumun acısını anlatamam size durmadan iğne yaptırıyordum işe yaramıyordu. Yürümek ayrı dertti zaten. Bu sefer olanları bildiğim için korkuyorum. Genel anestezi olsam daha mı iyi acaba ama herkes uyanınca çok acıyor diyor bende daha kötü bi acı yaşamak istemiyorum. Doktorum zaten belden olucak dedi genel daha kötü dedi. Ama deneyimleyenler yazabilir mi hangisi daha iyi ? Genel daha iyi derseniz ısrar ediyim doktoruma. Çocuğumu kucağıma bile alamıyordum acıma baskı yapıyordu. Yardım edin lütfeennnn😢