xRukenx benim öyle oldu sanırım. 2 cm açılmayla yatışım yapıldı suni sancı verildi. Kendi sancılarım nstde çıkıyodu ama ben hissetmiyordum. Öğlene kadar da adet sancısı gibi hafif geçti açılmam ilerledi. Suyum geldikten sonra açılma hızlandı 6 cm sonrasıydı galiba ve ağrılar o zaman artmaya başladı o da çok sürmedi 2 3 saat içinde doğum gerçekleşti zaten