duygus3lin 25 aralık-2ocak doğumum olacak lohusa pijaması vs almadım normal günlük aldım fakat yılbaşı olucağı için kırmızı yılbaşı pijaması kendime ve oğluma alsam fotoğraf çektirsem garip mi olur sizce bilemedim akıl verir misiniz..
yoe duygus3lin duygus3lin neden garip olsun ki ben yılbaşı ruhunu çok severim yapmaktan çekinmezdim tatlı olur bence