Tuba06_06 37 haftalık gebeyim öyle bir mide yanmam varki boğazımı hissetmiyorum ne yapıcam diye ağlayarak geziniyorum evde 😔😔şunu yaptım faydasını gördüm diyen varmı Allah rızası için 😔😔😔
Sevl Nexıum kesinlikle 🙏 gaviscon vs hiç bişey etki etmedi bana ama bu hap 2 gün bile idare editor valla
Lyyda11 Canım kabuksuz elma herkese söylüyorum işe yarıyor banada buradan bir arkadaş önermişti sağolsun
yaqmur1041 Merhaba ben suya İngiliz karbonatı koyup içiyorum anında kesiyor mide yanmasını başucumda sürekli bir şişe vardır hamilelik ten öncede kullanıyordum doktoruma da danıştım kullanabilirsin demişti o yüzden ilaç kullanmadım hiç