bebek308_ Admsarzu çok güzelmiş ismi sağlıkla gelsin inşallah bizde çınar koyduk ve ben heryere çınar yazdırrdım yerşeyine 😂😍
Havin49_ Admsarzu sağlıkla doğaun inşallah oğlumun adı Yusuf kayra ikiz oğullarımın adını da yağız ve yaman koyamya karar verdik