Nm43 Devlette öğretmenim. Çalışır raporunu 32+0 da doktora gidip mi almalıyım yoksa 31. Haftanın sonunda mı gideceğim.
baharbahce27 Nm43 merhabalar bende özel sektörde çalışıyorum da, çalışır raporu mu alsam yoksa çalışamaz raporu mu şuan 32. Haftaya girdim
Nm43 baharbahce27 size kalmış kendinizi iyi hissediyorsanız çalışıp kalan izni sonraya aktarmak mantıklı geldi bana öyle yapacağım
demetov 32+0 da aldım Gebelik raporunda hangi tarih yazıyosa üstüne 32+0 koyup gidip almalısınız diye biliyorum