kahvetutkunu23 yaklaşık 6 7 yıldır kullanıyorum. S beden aldım, sezeryan doğum sonrası s ile devam ediyordum hamile kalana kadar. Bu kadar zamanda 2.kez aldım ilkini kaybettiğim için. İlk aldığımda 99 tlydi ve o zaman için çok pahalıydı 😂
Adetken vajina kayganlaştığı için takıp çıkarması normal zamana göre çok daha kolay. Ben ilk denememde nasıl kullanıcam bunu demiştim ama öyle olmuyormuş.
Tabi alışana kadar bikaç kez canımı yaktım ama kolunuzu moblyaya çarpmak gibi düşünün öyle sancı veren bişey yaşamadım hiç. Bunca zaman toplasanız 2 3 defa çook az bişey sızdırmıştır ki aceleyle düzgün yerleştirmediğm için.
Gün içinde hiiç hissetmiyorsunuz. Ben onunla yüzdüm, spor yaptım, neler neler. Bulandan Allah razı olsun
Çünkü benim cildim çok hassas ve hçbir ped hiçbir yöntemle rahat edememiştim.
Bazıları pis buluyor hiç anlam veremiyorum. O bulaşan, yer yer kuruyan kanı ciltten temizlemek daha sıkıntı. Ki kaptaki kan hava almadığı için steril oluyor. Hiç de iğtendirici pis bişey değil, vücudun dengesi bu.
Olursa sorunuz yanıtlarım