An-gel açıklıgın varsa korkma bence benim 0 açıklık ile suni sancı ile baslatıldı . Dogum ağrılı bir süreç yani ne kdar dayanıklıyım desen de çok ağrı olacak bunu kabullenip bu agrı beni bebeğe yaklaştırıyor demek lzım . Ama senin kendi agrıların gelecegi için inşallah benim kdar ağrın olmaz . Hiç korkma basarırsın ama sürecinde zor olacagını bilmek lazım. Kimi 1 saatte dogum yapıyor kimi 15 saate . Teslim olmak lazım 😍😇 hayırlı güzel kolaylıklı dogumlar . Akıp gelsin inşallah . O kokuyu içine çekmek müthiş 😍. Bu arada ben 39 +0 da 3 kilo dogum yaptın gelişimi 36+1 de durmustu . Küçük bebek daha güzel bakılıyor 😍