Betusm canım genelde ilk olarak 50 mglık şekerli içecek veriyorlar. İçtikten sonra 1.saat kan sonucun 140 ın üzeri olmaması gerekiyor. Bende bir içmeden önce aç iken ölçüldü birde içtikten 1 saat sonra ölçüldü. Senin içtikten sonra iki defa ölçülmüş ve 75 mg içirilmiş o yüzden pek bişey diyemiyorum belki daha iyi bilen vardır. Ama açlık kan şekerin iyi. Tokluk şekerin biraz yüksek gibi 😕