Umut_unAnnesi canım ben bir kere doktora gittiğim halde gitmedi olarak göründüm senin gibi ceza aldım hamileyken, 182 yi aradım onlar bir yere yönlendirdi durumu anlattım dilekçe bırakmış oldum, incelenecek dediler 2 güne durum düzeldi istersen bir ara sende anlatmış olursun yönlendirirler ona göre senide.