Kızlar selam 32 haftalıkken kontrole gittiğimde bebiş 1850 gr dı. 34. Haftadayız Salı günü tekrar gittim hiç kilo almamış doktorum da 40 haftayı bekleyemeyiz 37 de doğumu başlatmamız gerekir dedi perinatolojiye gönderdi o da baktı suyu kan akışı her şeyi iyi görünüyor belki minyon bir bebek olacaktır dedi o da aynı şeyi söyledi 37 de almamız gerekir dedi başına gelen var mı çok korkuyorum