Elamomy buketcakmak gordum bunu bacaklar ustte tam anlaşılmıyor bisey de dersen erkek gibi yanilabilirim
tolgarukiye Bana 15+5 deyiz şimdi kız denildi bu hafta erkek dedi sizce bekleyelimmi biraz daha değişir mi tekrar başka doktora gidelimmi