Iremsel_ Yhek tatlının yüzünü görsem midem bulanıyordu kahveyi ve çayı şekersiz içemezdim öyle tiksindim ki ikisinde şekersiz içiyorum bi şey canım istemedi ama tatlıdan nefret ettim kızım olucak 😬😂
QueenBahar_ Yhek gebeliğin ilk başlarinda meyve çekerdi 2 aylardan sonra ekşi çiğköfte gibi erkek kızımda hep sütlaç tatlı çekerdi canım
YuvarlanamayanPaanda Yhek kızımda deli gibi limon yedim oğlullarımda ilk turşu istedi canım ve sonra hep tatlıya düştüm normalde tatlıyla asla arammyoktu
jalepone Yhek hep ekşi yedim hoca başta cinsiyet tahmini yaparken hocam bizim kızımız olacak eşimin yediklerinden biliyorum dedi 😂 doktor da evet yükseksek ihtimalle kız öyle görünüyor dedi 18. Haftada erkek olduğunu öğrendik ve ben tatlı yemedim 😂 test etmiş oldum bu sözü hiç alakası yok arkadaşlar 😂😂
ipekmom_ Yhek ikiside olduu, ilk gebeliğimde sürekli ekşi tuzlu yedim kızım oldu, 2.gebeliğimde ilk 1-2ay ekşi canım çekti ama sonra tatlıya hızlı bir dönüş yaptım 😀 oğlum olduu
kizinaasikanne Yhek ilkinde artık bıkana kadar tatlı yemiştim 3 yaşlarında bi kızım var bunda da bildiğin tuzlu ve ekşiye gömüldüm 22 haftalık erkek bebeğe hamileyim 😁