kubos_ Nihandmrcn ben iki gün önce gece acile sancıyla gittim ilk kez o zaman çatı muayenesi oldum sancım da çıkmıştı ama açılmam yoktu. Çıkarken lekelenmen olabilir olursa korkma dedi ama hiçbir şey olmadı. Hatta benim gebeliğimn başından beri idrar yolu enfeksiyonum var 9 aydır hep beyaz akıntım olur çatı muayenesi olduğum güne kadar da hala oluyordu çatı muayenesinş oldum iki gündür ne akıntı var ne bieşy 😂
An-gel Nihandmrcn bugün ikinci kez çatı muayenemi oldum açıklığa baktı 2 cm açıklık varmış. Nişan gelebilir doğum başlıyor gibi gözüküyor dedi ve 1 saat önce nişanım gelmeye başladı akıntı ama kahverengi şeklinde
umynurr An-gel bebek kanala inince artik ordami duruyor nasl ben tam bilmiyorum aydinlatirmisiniz bende 34 haftamdayim
An-gel Pink29 doktor 32. Haftamda çatı muayenesi yaptığında söyledi baş geliş kafasını leğen kemiğine yerleştirmiş diye. 35+3 üm hala aynı muhtemelende baskı olduğu için açılmam oluyor işte sancılarla.
An-gel senem0987 amin inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatle alalım canım. Sorma çok aceleci benim kız 😂😂
Nihandmrcn Sorun olmaz , daha devam eder 37 den sonra korkmayın hatta 36 dan sonra merak etmeyin. Hocanın takibine göre ilerlersiniz
An-gel umynurr bebek kafasını leğen kemiğine yerleştirmiş dedi. Sürekli böyle vajinamın içinde baskı batma ve kalp atışı gibi Pıt pıt hissediyorum şu an. İlk baskı ile başlamıştı batmalarım açıklıktan sonra başladı. Yer değiştirmez bundan sonra zaten
An-gel umynurr çok nadir pozisyon değiştiriyorlar sanırım ya inşallah dönmez vajinal deneyeceğim çünkü 😍 ilk gebelik bende cahilim bakma sürece bıraktım kendimi