Kızlar adım atamayacak kadar aylardır ağrım vardı. Bel fıtığı mı diye şüphelendik beyin sinir cerrahisine yönlendirdi doktorum ama MR a girmediğim için öğrenemedik ve fıtık gibi olmadığını söylediler. Fizik tedavi uzmanına gittim ve kalça kemiğimde erime olabileceğini, az daha zorlarsam kırılabileceğini ve acil MR çekmesi gerektiğini söyledi. Aslında MR a girersem bütün sorun çözülecek çünkü bana yat diyorlar ben asla yatmak istemiyorum. Sizin de kalçanızda böyle ağrı oldu mu. MR a girdiniz mi. Sizce girmeli miyim