Nisanmomy Damla_111 canım 29 haftalık hamileyim yaklaşık 3 aydır ara ara kullanıyorum. Gebelik nedeniyle mantar sorunu yaşıyorum geçiyor yeniliyor. Doktorum güvenli olduğunu söylemişti. 3 gün ara ile kullan demişti. Bugün yine başlayacağım kullanmaya.
Damla_111 Kızlar dün sağlık ocağında tahlil verdim urocare saşe ve bu fitili verdi googlda hamileler kullanamaz yazıyor aranızda kullanan var mı 33 haftalık hamileyim
Nisanmomy Damla_111 enfeksiyon var demek ki. Enfeksiyon için de veriliyor. Biliyorsunuz gebelikte enfeksiyon, mantar vs çok tehlikeli Allah korusun erken doğumu tetikliyor. Hiç stres yapmayın gebelikte kullanılan bir ilaç 🌸
Damla_111 @Nisanmomy Canım bu enfeksiyon illetinden o kadar yoruldum ki her ay ilaç kullanıyorum bana mısın demiyor doktor da bebeğe bir şey olmaz enfeksiyon daha riskli diyor ama artık kullanmadığım ilaç kalmadı bu ilacı da sağlık ocağı verince bir tereddütte kaldım inşallah geçer 🥰🙏