firo Merhaba inci ismi diyince aklınıza sarışın beyaz tenli bir bebek mi gelir etrafınızda hiç esmer veya kumral olupda bu ismi taşıyan var mı? Hiç tanıdığım yok inci ismini çok beğeniyorum ama kafam karışık
Zbyd3 firo biz düşünmüştük ama bunun ten rengi saç rengiyle uyumlu olup olmaması mantığını anlamadım. Çok güzel isim
bisetenay firo esmer ve kumral olup bu ismi taşısa nolur beyaz tenli olup bu ismi taşısa nolur olay ne hiç bir inci esmer değil midir mesela mantıklı sorular sorsanız keşke
Momsbabyyy Kızım inci ben kumral beyaza yakınım, babası esmer kızımda beyaz tenli saçlar kumral :) isimlerini taşıyorlar bence her gören ismi gibi inci diyor bebeklikten beri, :) 4 yaşında şuan
firo Momsbabyyy Allah bağışlasın aslında bizim daha cinsiyetimiz bile belli değil ama sürekli içimden kalbimden kız olursa inci ipek geliyor ama ben beyaz kumral saçlıyım anne tarafımda hep beyaz eşim ve tarafıda esmer yani doğdukdan sonramı karar versem diye bile düşündüm 😅😅
Leilani firo Ya aynısını düşünüyorum bende İnci ve Duru isimlerini seviyorum ama esmerlere çok yakıştıramıyorum o yüzden vazgeçmiştim kızıma bu isimleri vermeye 😆
aslaninannesi7 firo çok tatlı naif bir isim bence kızım olsaydı düşündüğüm isimler arasındaydı 🌸 İlay ismi de çok hoşuma gidiyordu hatta İlay inci diye düşünmüştüm oğlum oldu 🥰
rabiakyr Bazı arkadaşlar yanlış anlamış bağlantı kurmak değil amaç yani bi gözlem ya da tesadüf diyebiliriz bence çünkü Beyza isimliler de hep beyaz oluyor bana öyle geliyor 😀
firo rabiakyr kesinlikle haklısınız bazı isimler genelde sarışın çocuklara konuyor ve yakışıyor bende çocuğumun isminin güzel olmasını yakışmasını istiyorum doğal olarak
AslanKayra Tabiki genetik ama bizde inci Mihra düşünüyoruz bu isim hep gözümde güneş gibi bir kız çocuğu canlandırıyor 😂😂 bakalım görücez
firo aslaninannesi7 hahah benimde cinsiyet belli olunca sizinle aynı mı olacam bakalım eşim erkek ben kız isimleri planları yapıyoruz hayırlısı bakalım
Btl0101 firo Kızımın ismi inci 4 yaşına girecek kumral beyaz iyiki bu ismi vermişiz sağlıkla yaşasın çok yakıştırıyorum kız çocuklarına bu ismi çevremde 2 tane daha var biri esmer bide turuncu saçlı beyaz tenli 🤭😍
Aysunays firo İnci isminde bir öğrencim var ultra esmer bir çocuk ve çok tatlı. Bence ten rengiyle ismin bir bağlantısı yok😅
firo Aysunays aslında ben yeni isimlerden çok eski isim istiyordum ama inci ismi ayrı bi tatlı özel geliyor nasip bakalım
aysegulsahra Kuzenimin kızının ismi İnci, esmer siyah saçlı bir kız gözleri ışıl ışıl çok yakışıyor bence ismi