Geçen gün ayağını mı neresini bilmiyorum sanki kaburgamın arasına soktu ve çekmedi ölüyorum sandım. Ama normalde hiç rahatsızlık vermiyor kaburgama. Aşağıya veriyor o baskıyı benimki aşağıda doğdu doğacak 😄😄😄 35. Haftamdayım bende. Allah yardımcınız olsun.