Kızlar 30.haftaya girmek üzereyim ilk gebeliğim kilosunu unuttum ama geçen hafta gittiğimde 1300 falan demişti doktor ama karnım hafif şiş bazen hamile oldugumu bile hissedemiyorum sizce normal mi moralim bozulmaya başlıyor sanki doğmayacakmış gibi hissediyorum psikolojim bozuldu iyice. Etrafımdaki herkes hala niye karnın şişmedi diyip duruyor napcam bilmiyorum artık