heragirl Arkadaşlar selam sizde de 36-37 de kontrol yaptılar mı alttan ya da bir kültür test vs yoksa yapmayan da oldu mu
Noyimommy heragirl kendi doktorum hiç vajinal muayene yapmadı 38+5 te doğurdum doğumda da çok rahatsız etmedi açıkçası az baktı