eslem2121 ya Allah Allah peki neden benimki normal doğum yapacağız dedi ben dün gittim tansiyonu biraz daha yüksek çıkınca kontrolde alfemedi 3×1 yaptılar ama zaten tansiyonu ölçmadan önce de bebek zaten kendisi erken gelecek dedi yani doğumun erken olabilir dediler normal doğum erken yapabilirsin dediler hatta dedim ki benim tansiyonum doğumda yükselebilir dedim ben çok korkuyorum riske girmek istemiyorum dedim zaten eğer tansiyon yükseldiğini görürsek biz otomatikman seninle Sezeryane alırız dedi şuan 36+5 im benim doktorum dün baktı 2800 dedi sonra tansiyonumu ölçtü tansiyon 14.09 oldu hemen yan taraftaki Perinatolojiye yönlendirdi o da bebek 2,5 kg dedi ilacimi günde üçe çıkarttı şimdi ben üzüleyim mi sevineyim mi hangisini inanacagim kilo konusunda