13 haftalık hisetmek zor ama imkansız değil ben 18 haftadan sonra tam hissetmeye başladım tam emin oldum onun olduğuna çikolata yiyip sırt üstü uzan ozmn hafifte olsa hisedersin 🌸
Ve Allah hepimizin duasını kabul etsin hepimiz sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏