Kızlar 17 haftalık gebeyim 4 haftadır sulu akıntım vardı doktora gittim yanma olmadığını söyleyince idrar testi yapmamıştı son kontrolde yanmam hafif vardı ve söyledim idrar kültürü yaptı lökosit değerim 500 çıktı ve her alada bol bakteri ve lökasit görüldü yazıyor doktorum yoktu yazamadım ama günde 3 litre su içen ve evden başka bir yerde tuvalete girmem anlamadım bir şey olur mu ?