Gulo06 furkanefe2941 normal mi yaptınız maşallah bana da iri bebek dedi bekliyorum bende ne zaman gelirse
aslaninannesi7 Gulo06 valla doktor bana da hep aynı şeyleri söylüyordu bende yüksek kilo ile hamile kaldım ve kilo aldım. Almaman lazım diyip durdu ama ben kiloyla alakalı hiç sorun yaşamadım çok şükür
furkanefe2941 Gulo06 yok ben gebelik oncesi miyom ameliyatı oldugum icin planlı sezeryan oldu ama doktor sen zaman 40 haftaya kalip normal doğum yapamazdın bebek kilosundan demişti 🥲