Göbek diyorum çünkü karın, mide tüm alan bütün olarak ağrıyor ama her zaman değil gece yatarken, ne tarafa yatacağımı şaşırıyorum yatağa değen kısımları bildiğin ağrıyor yada acıyor artık ne denirse, hamilelik yastığı da aldım ama çok da işe yaramadı. 25+2 yiz birkaç haftadır böyle, Bebek büyüdüğü için muhtemelen diye düşünüyorum.Bunu yaşayan var mı ?