Bende 13 haftalık hamileyim. Bu süreçte OKB rahatsızlığım yine tavan durumda. Psikiyatra gittim. Bu süreçte ilaç kullanmamı önerdi. Ama hamilelik döneminde lustral kullanmaya korkuyorum, bebeğe bir zarar gelirse diye. Ama diğer türlü de stres ve panik atağımdan daha mı çok zarar veriyorum diye düşünüyorum. Doktorum da kar-zarar oranına bakılır bu durumda dedi. Bu süreçte ilaç kullanan arkadaşlardan tavsiyesi olan var mı?