busepolatt Kızlar kontrole giden varmı nasıl acaba üni de yada şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum şehir dışındayım samsuna dönünce ilk işim kontrole gitmek olucak sizden giden varsa bilgi verir misiniz
gul558 ben gittim çok güzel çok temiz sanki özel hastane gibiydi kontrole gitmiştim tabiki odaları nasıl bilmiyorum