Bumah aşkım hiç bi sorun olmaz bende o şekildeydi ilk doğduğu zaman bise yoğun bakımda kaldı uyuduğu zaman çok korkar başında bekliyorum doktorumla paylaştım süt içip uyursa kafası sağ tarafa gelsin kusacaksa fazla sütü çıkarırsa yutma riski olmaz emzik de ver emzigi emerkn zaten sütü de yutmuş olur demişt