Hanımlar 25. haftaya yeni girdim ikinci gebeliğim karnımda gerilme ağrısı gibi bişey oluyor bazen kasıklarda iğne batar gibi ağrı oluyor ilk gebeliğim de bu ağrılar olmamıştı ayakta da fazla kalamıyorum belim yada sırtım ağrıyor acaba kız bebek olduğundan mı ilk çocuğum erkekti ve çok rahat geçmişti hamileliğim bunda fazla iş yapmaya gelmiyorum karnıma sancı gibi bir ağrı giriyor normal mi aranızda yaşayan var mı acaba