luckymom67 Merhaba benim yedi haftalık bi gebeliğim var ne alttan ne ultrason dan kese maalesef gözükmedi Beta 5000 de rogesteron 6 dokrot progesteron çok düşük büyük ihtimalle düşük yapıcaksın beklemek sana kalmış dedi benim durumumu yaşayan var mı