ruzgar21 Kızlar kızıma isim arıyorum birkaç seçenek arasında kaldım sizce hangisi olmalı💕💐 Afra Öykü Sahra Doğa
ruzgar21 1aleynax benimde çevremde bu isimlerin hiçbiri yok bende ikisini beğeniyorum eşimde Afra istiyor annemde sahra ama ben öykü ya da doğa istiyorum ya 🥹 ay çok zormuş isim seçme işi
ruzgar21 Esrauznn bende öyle düşünüyorum Afra nasıl sizce eşimde ısrarla Afra olsun kimsede duymadım çevremde yok diyor 😂
321duru123 ruzgar21 benimde oğlum Rüzgar kizim olsaydı doğa koymayı planlıyordum ama erkek oldu poyraz olacak sizde böyle uydurup gidebilirsiniz doğa,Eylül, favorilerimden
ruzgar21 321duru123 bende oğlum olsa ayaz katacaktım poyraz üst kattaki komşumun oğlu yoksa mutlaka poyraz olurdu🥹🥹 doğa da sabit kalırım gibi bakalım ya💕
321duru123 ruzgar21 ayaz benimde en sevdiğim isimdi en yakın arkadaşımın oğlu ayaz bizde vazgeçtik bir araya gelince hatlar karışıyor kiz olsa isim hakkı kesinlikle benimde erkek olduğu için babası ne istiyorsa koysun dedim😑😑
ruzgar21 321duru123 eşim ısrarla doğayı kabul etmiyor valla cıldırcam bende🤣 oğlumu o kattı kızı ben katim diyorum düzgün bir isim kat diyor doğa ne diyor