Aysunbilgili papatyahanim1 37 haftalıkken gittim 3300 dedi şuan 38+ 1 iki hafta sonra gidecem bakalım ne olacak ❤️🥰
Elsanur papatyahanim1 suyu bitmiş bebeğin sızmış gelmiş yani ben fark etmedim Acil doğum diye oldu sezeryana açıklığın var mı bir bakıyım dedi açılmam varmış 1 saat sonra suni sancıyla doğum yaptım
Aysunbilgili papatyahanim1 ikinci gebeliğim ilkte kızım oldu o çok zayıftı ve hep kustuğum için beslenemedim 2900 doğdu şişkinliği falan gidince 2600 oldu bu da erkek olacak bu hamileliğim güzel geçti herşeyi yiyip içebildim bebeğim kilo alsın diye 🥲💙
Aysunbilgili lnbahar doktorum 40 haftaya kadar bekliyecez dedi normal doğum olacak benimki bide yol uzak olduğu için devamlı gidemiyorum zaten randevu alana kadar iki haftayı buluyor çok şükür Bi sıkıntı yok herşey yolunda bende dedim doğum başlayınca giderim
1anneninsesi papatyahanim1 Oğlum 37+0’da 3540 gram 51 cm dünyaya geldi. 40 haftaya kadar dursaydı 4’ü bulurdu yada belkide geçerdi bilemiyorum. 🤷♀️😂 Ben hamileliğim boyunca hep yumurta yerdim her gün. Onun etkisi olduğunu düşünüyorum.
Hazalert papatyahanim1 ben yüksek tansiyon sebepli 37.hftaua girdiğimde doğum yaptım 3 kg gozukuyordu 2890gr doğdu kızım