zehracany Kızlar bugün ultrasona girdim her bölgesi farklı hafta olaraktan söyledi. 23-24-25 gibi haftalar ama normal mi bu. Sekreterine yazdırdı devlet hastanesiydi çokta soramadim
asenazeynep zehracany normal canım bu değişimler daha sonra elbette rayına oturacak, zaten aksi bir durum söz konusu olsaydı doktor sormanızı beklemeden bahsini geçirirdi
Deniiibayyy zehracany hepsi genelde bu şekilde olur doktor hepsinin ortalamasını alıp size kaçıncı haftanızda olduğunuzu söyler. Normalde de bu şekildedir yani 🫶🏽
minikcivciv89 Aynen normal benimde kafası 1 hafta önde bacakları 2 hafta önde Dr uzun olacak bacakları uzun dedi 😄
zehracany asenazeynep Evet olumsuz konuşmadı ama çok bilgi verilmiyor devlet hastanesinde o yüzden endiselendim
Deniiibayyy Şöyle düşünün bebeğin ilk haftalarda 10-12 vs. Kafası hala büyüktür ilk oluşumunda da öyle bacakları kısa kolları uzundur büyüdükçe orantılanır.
zehracany Deniiibayyy Ay çok rahatladım teşekkür ederim, böbrek genişlemesi var azda olsa o yüzden en Ufak birşey beni endiselendiriyo Çok sağolun 🤗
Deniiibayyy zehracany bahsettiğiniz konuyla böbrek genişlemesinin ilgisi yok bu arada ama böbrek genişlemesi için bol takip gerekir sağlıkla alın inşallah kucağınıza🫶🏽
zehracany Deniiibayyy Evet o konu takip ediliyor inşallah doğum sonrasında da edilecek bakalım inşallah kendiliğinden geçer