snmerd endişeye kapılma lütfen, ben bir kayıp yaşadım 13. Haftada bebeğimin kalbi durdu ama hiç bir belirti vermedi. Ne göğüs ağrım azalmıştı ne de hafif rahim kasılmalarım. Doktor hiç bir belirti olmaz, bunu bilemezsin demişti. Eğer panik oluyorsan lütfen doktoruna git ve bebeğini görmek istediğini söyle için rahatlasın. Birşey yoktur inşallah Allah sağlıkla kucağına aldirsin canim 🤗