Hly_ygt benimde iğnenin üzerinden 3 gün geçti sağ kasığımda hafif ağrı batma çekilme var sağdan yumurtlamıştım zaten ama benim de hiç umudum yok hevesli beklemiyorum olmayacak gibi düşünüyorum. Geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim belkide onun gibi olacak diye korkuyorumdur. 3 aralık test günüm ama hiç umudum yok