Merhabalar bu hafta tüp bebeğe başladık. Haplara salı günü başladım gonalf-450 ye bu akşam başladım 375 olarak önce biraz korktum eşim yaptı ikimizde biraz panik olduk önce. Sonra ben oturdum gözlerimi kapattım ve yaptı. Sonrasında baş dönmesi mide bulantısı oldu vurduğum tarafda ayaklarıma kadar bir çekilme oldu şimdide mide bulantısı ve kasık ağrım var normal mi.? Hemşiremi bu saatte arayamıyorum aklım karıştı