Merhaba mantar sandığımız şeyin herpes olduğunu öğrendiğim bir gündeyim. 21+2 haftalık gebeyim ilk kez böyle bişey yaşıyorum ve canım çok sıkkın. Sürekli yanma batma acı var uykumdan uyandırıyor. Bağışıklık sistemini baskılayıcı ilaç kullanıyorum romatizmamdan dolayıda. Sormak istediğim şu , bugun doktor asiklovir tablet verdi forumlarda tablet kullanan görmedim bebeğime zararı olur mu ? Doktor olmaz dedi ama yine de benim gibi olan var mı sormak istedim. Krem olarakda fucidin ve hamezingi karıştırıp sür dedi