sadelim_89 ben 15 günde bir oluyordum 3 ay duphaston kullandım 4. Ay yazdırmaya gittim adetin 15 i ve 25 . Günü kullanıyordum 10 gün Dr kontrol etti karnımdan ultrasonla baktı çiçek gibi dedi sonra bir daha adetim gelmedi 😄korunurken hamile kalmışım düzensizliği duzelticem derken gebe kalmisim