glcanbatu 6+4 de kontrole gittim keseyi gördük fakat henüz bebekle kalp atışını göremedik 10 gün sonra tekrar gideceğim kızımda da 8 haftalıkken gitmiştim hem keseyi hemde bebeği görmüştüm bunda da pişman oldum açıkcası keşke biraz daha bekleseydim 🙂 çünkü bu şekilde daha stresli oluyor