seraap Merhaba güzel Anneler ❤️ burda bazilari belki beni bilir sigilden dolayi cok post acmistim. 28. haftada heryerimi sigil kaplamisti benim icin cok büyük bir hayal kirikligi olmustu normal dogum yapamicam diye 35. haftamda sigil lazeri yaptirdim spinal anästhesie ile cok agri oldu hep yandi oturamadim iyice piskolojim bozulmustu gecmesiyle cikmazsi bir oldu daha fazla cikti ve koca koca cikmisti dogum yaptim 37+6 da ve duoderm ismarladim türkiye ye dogumdan 3 hafta sonra fark ettim ki yavas yavas gidiyolar nohut büyüklügünde olan kücülmüstü ve dogum yapali 2 ay 18 gün oldu suan hic bisey kalmadi size tavsiyem kizlar sabirli olun ve bol bol sebze türü yiyin ki bagiskliginiz iyi olsun ne elma sirkesi ne baska bisey bana hic bisey fayda etmemist ve 06.03 tekrar ameliyat randevu almistim sigileri yok etmek icin 👍🏻
Fatossngr seraap bende de çıktı daha çokta ama baya bir azaldığını fark ettim hatta küçüldüğünü fark ediyorum ama korkuyorum 😒zamanla artar mı diye bol sebze meyve de yiyorum ama
Mervenur48 Benimde ayaklarimin altinda cok var yaktiriyorum ama işten dolayi izin alamiyorum pek bidaha gidene kadar yine eski hallerine geliyor.😕
seraap Mervenur48 canim ayak altina sen bi sirkeyi dene bende genitalda cok vardi dayanamiyodum yanmasina orasi cok hassas ama seninki de kötü durum üzerine basarken
Fatossngr seraap evet genital 30+6 olduk biz ama daha fazlaydı hatta çok kötüydü kaşıntı yapıyor rahatsız ediyordu sonra azaldı zamanla şuan da öyle çok az inşallah çoğalmaz
seraap Fatossngr aynen bende de senin gibiydi maf olmustum insallah sende de dogumdan sonra tamamen gecer sezeryan olcan o zaman dimi ?
Fatossngr seraap Doktor kontrolüme daha birkaç hafta var ama çocuga bulaşıcı diye biliyorum bende muhtemelen sezeryan olacam
seraap Fatossngr tavsiyem sezeryan canim gitse bile ic tarafta olma ihtimali oluyo ve allah korusun cocuklarin bogazinda olabiliyomus gecerse
Chan Genitalde çok olmasa da çoğalma gösteren siğillerim vardı. İlaçla yakıldı ve şu an hiç kalmadı. Doktor yine de riske atmak istemiyor. Bir hafta sonra sezaryen olacağım.