MM0106 Selam arkadaslar Arçelik ve Profilo kurutma makinesi kullanam var mı ? Memnuniyetiniz nedir ? Hangisini tavsiye edersiniz?
ru_a6 Altus annem kullanıyor güzel kurutuyor nemli kalmıyor çekme vs yapmıyor ama tek sorunu ısı pompalı değil