seydademir61 20 haftalıl olduk bugun tetenoz ve bogmaca vurdular herkezemı yapıyolar oglumda sadece Tetenoz vurmuslardı garıp geldı bana olan varmı
H-a-t-i-c-e seydademir61 ateş yaşamadım ben ama kolum kalkmadı 2-3 gün arkadaşımda ateş yaptı bünyesel olabilir
dilaradoyan seydademir61 önceden doktorlar boğmaca aşısını yine tavsiye ederlerdi fakat ücretliydi. Özel aşı olarak yaptırılıyordu. Sağlık bakanlığı aşı takvimine dahil etmiş ve karşılıyor artık. Çok da iyi oldu bu açıdan