Mervenurdogu Kızlar sabah çatı muayenesi oldum doktor 3-5 güne bekliyoruz doğumu dedi ama ikindi 3 ten beri kasıklarımda ve birazda belimde adet sancısı gibi bi sancı var ve geçmiyor sanki bazen kesiliyor ama uzun süreli devam ediyor bebek yukarda toparlanıp bi süre öyle kalıyor dağılıyor sanki hastahaneye gitmeli miyim
gizemmm Mervenurdogu bende de aynısı oldu. Ama sancım iki gün sürdü. Muayene tetikliyor. Sancılarınız sıklaşınca hastaneye gidin
Mervenurdogu Deletedmom56 düzenli değil uzun sürüyor bir kaç dakika duruyo sonra kısa süreli giriyor anlayamadım 🤷🏻♀️
Karam3838 Canım bnde doğum yapalı 2 ay oldu bense 38+4 doğurmuştum cari muayenesinden sonra nişanım gelmişti sendede oldumu öyle bişey
Mervenurdogu Karam3838 hayır nişan yada su gelmedi canım aşırı yoğun olmayan bi sancı var sadece karnımın altı ve hafif belimde
Tugba2626 Karam3838 37+1 de Cumartesi çatı muayenesi olucam ya beni de tetiklerse 37. Hafta erken olmaz mı
Karam3838 Mervenurdogu Canım doğum sancisiyla karıştırma ihtimalin yok zaten merak etme ilk 10 dk 1 geliyor ve derin nefes alma isteği duyuyosun ama doktoruna danış bencede çünkü durdurmaz o sanci seni
Karam3838 Tugba2626 bebeğin gelişimine bağlı canm bence benimki 37 haftada boyu kilosu felan yerindeydi doktor geliceksede durdurmayız sen yürüyüşüne felan yap dedi ben doğurmak istiyodum hemen çünkü kilosu iyiydi bebeğin eğer seninki de normalse sıkıntı etme bence kafana takma iyi doğumlar olur inşallah 😊
Rstasar Deletedmom56 bana dr iki haftadir yapiyor ama hicbiseyim yok .Acaba bu kanamasi olanlari fln dr zorluyormu dogum Baslasin diye anlamadim..benim sadece bir cm acilmam var 38. Haftadayim ve dogumum baslamiyor acaba doktor farklimi yapiyor
Rstasar Deletedmom56 kanala girmis dedi benim dr um hassasim diye cok narin davraniyor acaba dedim ondan mi :) cunku ikidir yapiyor tik yok gelsin diye ugrasmaya basladm hatta
Deletedmom56 Rstasar kız gelmiyosa o kadar da zorlama 😁 Gerçi sana diyorum benimde farkım yok benim doktorum daha yapmadı belki yaparsa bi ihtimal gelir diye ümit ediyorum😁🙏🏽