Feyhan Kızlar hamileyken veya değilken çiban çıkaran varmı şuna çıkıyor benden belimde çıkıyor hemde çok ağrıyor başına gelen varmı bilgi verir mi
Sezensezen1 Feyhan bende çıktı tam kalça başında öldüm ama hiç sıkmadım ellemedim temiz tuttum kendisi patladı patladıktan sonra rahatladım iğleşti gitti
Feyhan Sezensezen1 bende sıkmıyorum ellemiyorum hiç ama ağırısı bitiriyor beni belim çok ağrıyor doktora gösterdim iltihap dedi çibana benziyor dedi inşallah çabucak atlatırım
Sezensezen1 Feyhan evet çok ağrı yapıyor geçmiş olsun ddoktorunuza sorsaydınız parol felan kullanın ağrısı için çıktıktan bir hafta içinde patlıyor zaten rahatlarsınız patlarsa